Únava
Aaa
Dobrý den,
Právě mám za sebou jedno ze svÝch pervitinovych "obdobícek"
Pervitin užívám vdechovanim, oralne nebo rektalne od svÝch 15let. Vždy maximálně 3-4měsíce potom mám zhruba stejnou pauzu vysazení. Nejdelší období pravidelného užívání bylo asi 2roky, s tím, že jsem měla pauzu cca 2roky a pervitin užívala pouze vikendove cca 1x za měsíc. Vypadá to asi tak, že třeba 4-5dní beru (většinou na tom i pár hodin spím i přes užití), pak dva dny neberu, spím a veru zase. Na pervitinu zvladam poměrně náročný životní styl, chodím do práce, aktivně sportuji, věnuji se fitness.
Akorát teď jsem trochu pretahla - jízda trvala 16dní v kuse, bez vysazení, úplně jsem přestala vnímat čas, do toho se přidal sex na pervitinu, a což se mi nestává, opravdu hodně mě začalo bolet u srdce, nemohla jsem už vykonávat náročnou fyzickou činnost. Rutine bych to asi zvládla ale fyzicky to nešlo. Jakoby moje tělo prestavalo pracovat..otoky, potíže s travenim, bolesti kloubů, zubů, fleky po těle, spadly mi svaly, zalila jsem se vodou.. Teď už 5den spím - je to strašně dlouho.. ale bodani ve středu hrudníku se vrací při větší fyzické aktivitě. Nemohla jsem si nějak ublížit?
Jinak bych ráda dodala, že na pervitinu běžně jim, doplňuji minerály a vitamíny, makro mám spočítané tak aby tělo stradalo co nejméně pod banální metabolismus se nikdy nedostanu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
takovou jízdou jste si ublížit mohla, teď se ale ještě nedá říct, co se děje. Snad to bude opravdu jen extrémní přetížení organismu a ten se z toho sebere. Dejte si teď dlouhou pauzu od pervitinu, pokud možno se ani fyzicky nepřepínejte, vynechala bych i cvičení. Máte to sice teoreticky spočítané, ale dvoutýdenní jízda na pervitinu je mimo veškeré tabulky a výpočty, nikdy nemůžete odhadnout, jak tělo zareaguje. Kromě toho takové zátěže se střádají a každý další tah může být snášen mnohem hůře než ten předešlý. Mohla jste si přivodit leccos, mohou to být problémy s plícemi, se srdcem, těžko takhle na dálku říct. Teď hlavně odpočívejte, chovejte se, jako byste byla po nemoci. Tělo Vám taky možná říká, že na tohle už prostě nemá...