léčba
Martule
Dobrý den,chtěla bych vědět kam první zajít v Novém Jičíně asi žádná taková poradna není a také by jsme chtěli vědět když se bude léčit třeba ty 2-3 měsíce jak to je s prací to by měl dát výpověd a nebo se to léčí jako nemocenká ?A ještě kolik ta léčba stojí a nebo to hradí pojištovna?Mockrát vám děkuji za odpověd.Exxxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud syn pracuje a je zaměstnaný, může jít na nemocenskou. Léčba závislosti je v psychiatrických léčebnách hrazena ze zdravotního pojištění, jako jakýkoliv jiný pobyt v nemocnici. Léčba v terapeutických komunitách se dá uhradit ze sociálních dávek, to může pomoci zařídit sociální pracovník daného léčebného zařízení.
Přímo u Vás v Jičíně je Psychiatrická ambulance, můžete se tam objednat.
Psychiatrická léčba
Sokolovská 1410/22, Nový Jičín, 741 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 556710260
MUDr. Mgr. Přemysl Mikeš, Ph.D.
www: http://www.nspnj.cz
Další možností je využít některého zařízení organizace RENARKON, která ve Vašem kraji působí a má Kontaktní centra v Ostravě a ve Frídku-Místku. Kontakty a informace v odkazech níže:
http://www.renarkon.cz/
http://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-frydek-mistek
http://www.renarkon.cz/kontaktni-centrum-ostrava
Zde databáze všech zařízení po celé ČR:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=&r=8&d=86&c=82#result (v rubrice Mapa pomoci je třeba zadat kraj, okres, město a druh služby).
Podívejte se na to, kdybyste se potřebovala ještě na něco doptat, neváhejte se znovu ozvat.
Přeji, aby se synovi podařilo vše v dohledné době zařídit a dostatek motivace.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK