rada
tnbf
když sex bez peří není tak dlouhý jako na něm...a když si dáme to peří tak se to ve mě střídá jo chci a pak nechci a radši se seknu na hudbě...apd..jak uklidnit protějšek..? prosím díky

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Dobře že píšete. Když už jste uživatelem pervitinu, je lepší,  že to máte, co se sexu týče, jak to je.
Účinky drog, stejně jako dopady jejich užívání, se nezřídka u jednotlivců liší. Stejně je tomu tak i v sexu na drogách. Zatímco z jednoho se stane roztoužená "mašina" nebývalých výkonů (někdy k utrpení partnerky/partnera), druhý si po požití pervitinu "ani neškrtne", droga ho, co se erotiky týče, totálně vyřadí z provozu (to je ta lepší varianta).
Sex na drogách, tím spíš na pervitinu, bývá sám o sobě návykový. Pervitin "obrušuje" city, ničí lásku.
Těm, kteří na něm "ujedou", se bohužel stává, že po různě dlouhé době nejsou schopni s partnerkou, partnerem, sdílet, ani lidskou blízkost, city, něhu, natož lásku. Ztratí schopnost milovat se i milovat.
Ze sexu se stane pouze výkonnostní cvičení, partner, partnerka se jim stanou předmětem, používaným k ukájení vlastních, někdy až deviantních potřeb.
To se přenáší i do vztahu mimo sex, tedy do partnerského soužití.
Výsledkem drogové erotiky bývá, že závislý člověk brzy bez drog není sexu schopen, ve finále však ani na droze, ani bez ní.
Zůstává v samotě, v lepším případě s autoerotickýcmi aktivitami, nebo bez nich, se ztrátou schopnosti navázat, kultivovat a udržet partnerský, citový vztah.
To je velmi smutný scénář, nemyslíte?
Může to znít staromódně, ale stále platí,že nejlepším lékem na potíže v sexu, je dlouhodobý partnerský vztah, na pilířích důvěry, porozumění, vstřícnosti, lásky a věrnosti.
Když i tak přetrvává nespokojenost, stojí za to se poradit s odborníkem, lékařem z oboru sexuologie.
Užitečné odkazy:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Stačí takto?
Když už se nevyhýbáte drogám, vypusťte aspoň drogovou erotiku, dokud nebudete "při sobě". Vyhnete se tak i některým dalším zklamáním, šrámům na sebedůvěře a sebeúctě, případně trvalejším tělesným disfunkcím.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.