Drogy a jeji zjisteni
Anonymouus
Dobrý den,
Před nedávnem jsem musela jít na výtěr ze zadečku a chtěla jsem se zeptat zda doktoři zjistí z jejího rozboru že jsem užila marihuanu. 😬
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Lékaři skutečnost, že jste užila marihuanu, nezjistí. Při běžných vyšetřeních, odběrech krve, nebo moči, se testy na drogy nedělají.
Za prvé k takovým testům, pokud o nich nerozhodne soud, musí dát testovaný člověk ze zákona souhlas, tudíž o nich musí vědět, snad s výjimkou vyšetřování závažných trestných činů, a i tehdy o takovém zásahu rozhoduje prokurátor, respektive státní zástupce.
Další věc je, že výtěry z rektálního otvoru jsou tím posledním místem a materiálem, ze kterého by se testy na drogy dělaly, i když technicky to proveditelné je.
Stačí takto? Čeho a proč se bojíte? Užívání drog, samo o sobě, není v naší zemi protiprávním jednáním.
Ohrozilo už snad, užívání drog, Váš životní "komfort", jistoty a pohodu?
Nechci naléhat, ale zkuste napsat více, můžeme se společně podívat na to, co užitečného pro sebe, Váš klid, spokojenost a bezpečí, můžete udělat.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište, jsme tu pro Vás,
Amrit Sen.