Bile sliny
Renata
Dobrý večer,
Prošim o radu-poslední dobou jsem si všimla u přitele ze ma bílé sliny v koutku ust-(pěnu)vysvětlení ,ze měl pár piv.Nevim-jestli podezřivat..je to priznak braní drog? Děkuji moc za odpověd Renata

Odpověděl: Amrit Sen
Renato, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, jestli máte partnera podezřívat z užívání drog, nebo ne, Vám neporadím, protože to nevím.
Užívání drog sebou většinou nese řadu závažnějších projevů, než zpěněné koutky. Patří k nim změny v chování, rezignace na dříve oblíbené činnosti, koníčky, změny zájmů, okruhu přátel a mnoho dalšího.
Jedna věc je užívání návykových látek, druhá závislost. Užívání drog, alkoholu, "hraní", samo o sobě nemusí znamenat závislost, i když led bývá velice tenký a cesta k závislosti více, než snadná.
Troufám si odhadovat, omlouvám se a opravte mě, jestli se pletu, že zpěněné koutky nebudou nejspíš to jediné a zásadní, co Vás trápí.
Pravdou je, že pěna v koutcích úst může někdy provázet intoxikaci THC, tedy marihuanou, nebo dalšími konopnými drogami, ještě častěji v kombinaci s alkoholem. Někdy i intoxikaci pervitinem, opiáty, nebo benzodiazepiny.
Asi jsem Vás neuklidnil, možné je i to, že si přítel prostě dal opakovaně "pár piv". Netuším, jestli bydlíte spolu, ani jak vypadá vaše soužití, chápu jen, že máte strach a obavy.
Přítel může mít nakročeno k alkoholové závislosti, a ta není o nic méně devastující, než závislost na drogách. Umírá na ni dokokonce více lidí, než v důsledku užívání těch "nejtvdších" drog.
Ať už je problémem samotný alkohol, nebo k němu přítel přidal drogy, nebo je za něj "vyměnil", máte se možná, na co těšit...
Nemyslím to zle, rád bych Vás podpořil ve Vašem nároku na štěstí. Napište více, můžeme se společně podívat, co s tím.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.