drogy
máma
mám syna 22 teď 3 až 4 měsíce bere pervitin, agresivita u něj stoupá, ukradl nám jednorázově dost peněz a došlo k velkému konfliktu opravdu velkemu mezi jim a jeho otcem
jsem z toho totálně na dne , co teď
syn má teď k nám agresi a nenávist

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
píšete jen velmi stručně, v každém případě je jasné, že situace je vážná, pokud syn krade velké peníze a dochází k velkým konfliktům. Bylo by možné zajít osobně do poradny, abyste vše probrali podrobněji? Přeci jen možnosti internetové poradny jsou v tomto dost omezené. Potřebovala bych se vyptat na spoustu podrobností, abychom se dobraly toho, co dělat dál. Pokud byste nevěděla, kam se v okolí obrátit, dejte prosím vědět, v Praze se můžete objednat např. do naší Poradny pro rodiče Sananim (www.sananim.cz).
S pozdravem
Jana Žáková