Poškozená přepážka?
Monika
Dobrý den,
přibližně tři roky jsem užívala pervitin. Pouze šňupání. Skoro čtyři roky už nic neberu a nemám to ani v plánu. Vždy jsem aplikovala drogu pouze pravou nosní dírkou. Ale i teď po tak dlouhé době mi z té nosní dírky teče občas krev. Např. když je velký mráz. Mohu mít nějak poškozenou překážku? Neměla by se již dávno zregenerovat? Může to být nějak vážné? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den Monika

Odpověděl: Amrit Sen
Moniko, zdravím Vás,
díky za důvěru, chápu Vaše znepokojení. Časté krvácení z nosu, není nic příjemného.
Máte můj obdiv a respekt, že jste dokázala, po tak dlouhé době užívání pervitinu, ze "začarovaného" kruhu vystoupit, a že se držíte.
Promiňte, že se ptám, s léčbou, nebo bez léčby, doléčovala jste se někde? Jak jste na tom psychicky? Cítíte se, kromě popsaného zdravotního problému dobře? Jste spokojená, šťastná?
Nezlobte se, ale takto na dálku není možné určit příčinu Vašich potíží, natož je "léčit". To může pouze lékař, po důkladném vyšetření.
Že krvácení z nosu, s několikaletým šňupáním pervitinu nějak souvisí, je více, než pravděpodobné, ale zdaleka ne jisté.
Lidí s podobnými problémy a projevy, aniž by cokoli kdy šňupali, je velmi mnoho.
Pokud nejsou příčiny vážnější a pacient má v pořádku krevní srážlivost, bývá léčba velmi jednoduchá. Zpravidla jednorázovým, neinvazivním chirurgickým zákrokem.
Byla jste u lékaře, specialisty? Mám na mysli ambulanci ORL - (oční, nosní, krční).., nejspíš ne, protože už byste měla buď definitivně po potížích, nebo byste věděla, proč se Vám dějí.
Naše otázka zní: Na co čekáte?
Doporučení: Co nejdříve navštivte odborného lékaře.
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište.
Amrit Sen.