moč
Karel
Dobrý den,prosím o odpověď na nasledujicí dotaz.Co hrozí člověku,když vypije asi 0,5litru tmavé moči člověku který bere drogy. Mohu s toho dostat žloutenku C,sifilis nebo hiv?
Děkuji Karel

Odpověděl: Amrit Sen
Karle, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jste snad nadšenec do urinoterapie? Ten by ale nepil moč, která by vypadala tak nevábně.
Proč se vlastně ptáte?
Posláním naší poradny a pracovní náplní odpovídajících, je především pomoc lidem trpícím a v nouzi, v jakékoli souvislosti s užíváním návykových látek. Také jejich blízkým i nejširší veřejnosti. Pomáháme lidem na cestě k léčbě, zvýšení kvality života a snižování rizik. Rovněž se zabýváme prevencí a osvětou.
Váš dotaz mi, odpusťte, jestli se mýlím, tedy pokud jej myslíte vážně, nezpadá ani do jedné ze zmíněných kategoriií. Pokud ne, obraťte se na jiné stránky, než naše. Ubíral byste čas a prostor lidem, kteří naši pomoc v nesnadných situacích, skutečně potřebují.
V každém případě, HIV, HCV (žloutenka C), ani syfilis, se pitím moči, běžně nepřenáší a účinek drog dozajista neucítíte. Můžete se však nakazit nemocemi, které jsme nezmínili, dobře Vám určitě nebude.
Podrobnější informace o zmíněných nemocech, včetně předcházení, způsobech přenosu a léčbě, najdete na stránkách naší poradny:
http://drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/hepatitidy.html
http://drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
Stačí takto?
Buďte na sebe opatrný. Přeji Vám vše dobré,
šťastnější rok,
Amrit Sen.