Pervitin a já, já a pervitin
Poltergeist
Dobrý den...
Už sedm let užívám pervitin, ze začátku zřídkakdy, postupem času častěji a častěji... Poslední tři měsíce ho užívám každý den, bez přestávky... Jim i spím a až na jednodenní kolaps bylo vše v pořádku... Ale posledních pár dní na mě jakákoliv dávka prostě nezabírá... Můžu si dát klidně celý půlgram a ani to s se mnou nehne... Nic z toho nemám, nic necítím... Což pozoruji i u běžných věcí... Nic necítím, nic mě nebaví, z ničeho se neraduji... Jen přežívám jako prázdná slupka něčeho, co kdysi bývalo člověkem. Nemám smysl života a vlastně je mi to fuk. Jsem zakonzervovaný v čemsi co na mě už nezabírá... Zdá se mi jakoby hned žil a přesto byl mrtvý... Co s tím mám dělat ? A má smysl s tím něco dělat ?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaši situaci, rozumím pocitům marnosti a prázdnoty, Váš příběh se zčásti podobá mému. Zažil jsem je a nevzpomínám na ně rád.
"Materiálem", to nebude, i když i to je částečně možné. Smiřte se s tím, že Vám pervitin, po takové době intenzivního užívání, pokud si nedáte na co nejdelší dobu oraz, ale nejspíš ani tehdy, "nedá", co dříve.
Doporučuji Vám nezůstávat s nimi sám, podělit se o své pocity a trápení, mimo komunitu uživatelů drog, sdílet je s někým z blízkých, komu důvěřujete a má Vás rád.
Příležitost ke změně, směrem ke spokojenějšímu životu, máte na dosah. Doporučuji Vám, abyste, jako většina, dnes už uzdravených závislých, kontaktoval odbornou podporu a pomoc, zavolal do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, nebo AT poradny a domluvil si termín schůzky.
Služby jsou bezplatné a  mohou být poskytnuty i anonymně.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený, vstřícný a chápající pracovník, navrhne konkrétní kroky, jak ji  řešit, co udělat, aby Váš život nabral "šťávu" a smysl.
Zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat, případně Vám poskytne další kontakty, bude li třeba.
Zároveň doporučuji zajít na mítink Anonymních narkomanů, svépomocného společenství uzdravených a uzdravujících se uživatelů návykových látek, máte li je v dosahu.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem potřebné kontakty pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a  typu služby, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Nemusí jít vždy o mílové kroky, důležitý je progres. Proces úzdravy, za kterou považujeme lidskou schopnost, mít život ve vlastních rukou, žít v kvalitních, vstřícných vztazích partnerských, rodinných, přátelských a pracovních. Umět se radovat, zvládat problémy běžného dne, v míru se světem i sebou samým.
Vždy jde o běh na delší trať, začít se dá i malými krůčky.
Přemýšlel jste někdy o léčbě? I o jejích možnostech si můžete s odborníky popovídat.
Naději, stejně jako Vy, má každý. Seberte všechnu kuráž a začněte jednat. První důležité kroky, přiznal jste si problém a napsal nám, máte za sebou. Pokračujte, nemáte co ztratit, získat můžete mnoho.
Věřte mi, stojí to za to. Přeji hodně štěstí, držím palce!
Kdykoli napište, Amrit Sen.