prosim o radu
viky
Jsem zavislá na pervitinu(jehlou) tak 3-4 rok ,a v blízké době mi bude 19,pred 18tinma jsem byla cca 2 roky v pastaku za drogy a ted mam svuj byt a psa ale brzo o byt prijdu,jelykoz diky drogam nemam na najem a vyhodili me i z prace.Chtela jsem vas poprosit o radu,rodice kdyz jsem snima o tom mluvila tak me ymlouvali komunitu at du do prace ale ja jim nedokazu vysvetlim ze to proste nedokazu,ze potrebuju pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Viki, dobrý den.
Jsem ráda, že jste se ozvala a máte chuť svou situaci řešit. Doporučuji, hned po svátích vyhledat odbornou pomoc a naplánovat co dál. Léčba, by byla zřejmě na místě, alespoň v ambulantní formě. Stejně tak by bylo rozumné, aby se poradili i rodiče, pokud by s tím souhlasili a měli by zájem spolupracovat na Vaší úzdravě.
U Vás se můžete obrátit například sem:
Kontaktní centrum
Rumunská 5/a
Liberec
Zde
Telefon: 775 624 246, 482 713 002
Vedoucí projektu: Mgr. Jana A. Koudelková
Email: vedouci.kc@mostknadeji.cz, kc.liberec@mostknadeji.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 12,00, 12,30 - 16,30
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-liberec/
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                  10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí. V budově dříve sídlil Červený kříž.
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Zde na tomto odkaze možnost vyhledat další jiné zařízení specializují se na problematiku závislostí v Liberci: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, klidně znovu napište.
Přeji, ať vše dobře dopadne, mějte se hezky.
Požehnané Svátky, MK