Pervitin recidiva
viki
Dobrý den.
Chci se zeptat proč pervitin způsobuje tuhnutí svalu a křeče? Případně jak si pak pomoct od toho?jídlo nebo doplněk stravy? Udělala jsem blbost a po 3-4 mesících jsem si dala a to jsem nezažila jak mi po tom tuhly a bolely svaly a ješte ted boli a jsou stuhle (cca 4 dny zpet). :( Vím budu se muset dostavit někam do centra podcenila jsem to nečekala jsem, že se to po tak dlouhé době vráti. Ja už to nechci. děkuji za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Viki, zdravím Vás,
díky za důvěru. Mám za to, že jste na dané téma, ale i další dotazy, ohledně celé řady problémů, souvisejících s Vaším užíváním drog, opakovaně posílala.
Já i další kolegové, jsme Vám poctivě, podrobně odpovídali, s maximální vstřícností a ohledem. Přidali jsme kontakty, které jste podle všeho nevyužila. K lékaři jste, předpokládám, také nezašla a potíže nekonzultovala.
Říkám si, co více pro Vás ještě můžeme s kolegy, v rámci internetového poradenství, užitečného udělat? Nic mě nenapadá.
Víte už, že se zdravotními problémy Vám poradí a pomůže pouze lékař, po odborném vyšetření, stejně jako, že dokud svoje užívání, které nejspíš ve skutečnosti vypadá jinak, než jak je právě popisujete, nezačnete řešit a nevyhledáte odbornou podporu a pomoc, lépe nebude, naopak.
Kontakty už máte, jak a kam se obrátit víte. Apeluji na Vás, jednejte, než bude pozdě.
Přeji hodně štěstí, držím palce,
požehnaný Advent, Amrit Sen.