dcera
Radka
Dobry den,Zuzka 25let,kouri casto marihuanu,mam podezreni i na jine drogy,pije dost alkohol,zacina mit dluhy,protoze nepracuje.Byvala skvela a sikovna holka,potom se zamilovala a je v parte na Morave.Ja ziji s mladsi dcerou u Prahy.Chci ji pozvat k nabidnout pomoc.Kdyby souhlasila,jaky je postup,aby se lecila?Je vhodna nejaka komunita?Nebo co by jste mi doporucila?Dekuji xxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Radko, zdravím Vás.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Pokud žijete u Prahy, doporučuji spojit se s naší Poradnou pro rodiče a další postup naplánovat (také více probrat) v osobním kontaktu. Každá situace je jiná, je třeba mít více informací o celé záležitosti celkově, osobní konzultace Vám poskytne větší prostor. Nejenom, že si doplníte informace, dozvíte se o možnostech léčby, pokud by dcera souhlasila. Také se dozvíte jakých chyb se vyvarovat, na co se zaměřit a zároveň načerpat podporu, protože v lehké situaci asi nejste. Poskytujeme zcela bezplatné služby, jen je třeba se předem objednat v čase od 9h do 17h. Je to pro Vás přijatelné?
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zdali něco nebude jasné, budete se potřebovat doptat, klidně se ještě ozvěte.
Mějte se zatím hezky, přeji, aby se vše začalo ubírat lepším směrem.
S pozdravem, MK