Léky?
Petr B.
Ahojte, nasel jsem doma u své přítelkyně nějaké léky. Chtěl bych se zeptat, jaké léky se zneužívají k fetování? Když jsem byl na stredni tak jsme jeli stopex, ale ten je ted uz napredpis.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Petře.
Najít nějaké léky nemusí vždy nutně znamenat, že jde o jejich zneužívání. Může zkrátka nějaké užívat na doporučení lékaře. Nepíšete nic o tom, co Vás k této myšlence vede. Zda má přítelkyně nějaké zásadní změny v chování, v reakcích, nepopsal jste žádné příznaky...
Léků, které se dají zneužít je celá řada. Vypisovat je zde nebudeme, jednak je jich opravdu mnoho, za druhé by to pro některé osoby mohlo být návodné a tomu bychom se rádi vyhnuli. Věřím, že to chápete.
Pokud máte chuť napsat více o Vašich pochybnostech, podezření, můžete. Také se lze spojit přímo s Poradnou pro rodiče a partnery závislých osob a tam o všem co je třeba pohovořit více a podrobněji v osobním kontaktu. Tímto způsobem přes internet bez toho aniž byste věděl, o jaké konkrétní léky jde, toto stejně moc nevymyslíme. Poskytujeme zcela bezplatné služby, lze se poradit, i anonymně. Pouze je třeba se předem telefonicky objednat na uvedených číslech během provozní doby 9,00-17,00h.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
mapa
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se hezky, MK