poppers-xy
momo3569
Dobrý deň,
dočítal som sa, že poppers znižuje krvný tlak, ale bolo to pravdepodobne myslené hneď po "vdýchnutí". Moja otázka znie, či to môže znížiť tlak aj dlhodobo alebo aspoň pár dní po "vdýchnutí". Už sú to zhruba 3-4 dni, kedy som to prehnal a ešte stále sa mi zatočí hlava pri zmene polohy tela a nemusí ísť len o vstávanie z postele. Naopak najviac to pociťujem keď si ľahnem, tak sa mi začne točiť svet.

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
Poppers dlouhodobě neznižuje tlak, tj. když ho už neužíváte, tak na tlak vliv nemá, jenom počas intoxikace. Celkově z té kombinace, kterou popisujete, bych nejspíš předpokládala, že jste byl dehydratován a na základě toho máte (jste měl) motání hlavy a ostatné nepříjemné pocity. Celkově ta kombinace může způsobit přechodnou vegetativní dysfunkci, například kofein tlak zvyšuje, poppers znižuje, dále vliv na srdeční frekvenci). Měl byste si odpočinout, pít dostatek tekutin, doplnit minerály a vitamíny - magnesium, vitaminy skupiny B. Stav během několika dní odezní.
S pozdravem,
VP