Pokazený žalúdok
Buksi
Dobrý večer chcela by som opýtať snúbenec taker dva týždne pil alkohol a už 5 dni nemôžeš vobec nič jesť lebo všetko hneď vyvracia a má neznesiteľné kŕče žalúdka. Už druhý deň nepije ale jesť stále nemože chcela by som sa opýtať akým sposobom sa dá pomocť takto podráżdenému žalúdok?

Odpověděl: Amrit Sen
Buksi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy o snoubence, jsou zcela na místě, a to nejen z důvodu jeho akutních zdravotních potíží (není divu).
Skutečnost, že Váš snoubenec "lil" 2 týdny v kuse, více než naznačuje, že žaludek nebude jeho jediný problém.
Nerozumím tomu, proč snoubenec ještě nebyl u lékaře. Dívím se, že po 5 dnech bez jídla, v bolestech, díky dehydrateci a z dalších možných důvodů, ještě nezkolaboval.
Není na co čekat, uhánějte k lékaři, nebo volejte záchranku, prasklý žaludeční vřed, nebo řada dalších komplikací, které připadají v úvahu, mohou bez včasného lékařského zásahu, přivodit rychlou smrt.
Lékařskou pomoc vyhledejte i v případě, že by se měly potíže mírnit, nebo úplně ustoupit.
Přeji Vám vše dobré, budeme rádi, když dáte vědět, jak "eskapáda" snoubence, dopadla.
Možná bude stát za to, pověnovat se vztahům, jak snoubence k alkoholu, tak těm vzájemným a Vaší roli v nich. Kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Držím palce, Amrit Sen.