detoxikace od THC
onis420
Marijuanu kouřím už 2 roky všímám si jak na sobě tak i na lidech kolem mě že na některé jedince nemá marihuana dobrý vliv.Tím mám namysli závislost (což mi nepříjde u marihuany tak veliká) až k depresím a špatné náladě.
Slyšel jsem o detoxikaci která má minimálně trvat 20 dní aby se z mého těla dostalo všechno THC.
Navrátí se i normální chování a smysl života pokud marihuanou žiji a představuje pro mne obrovskou podporu v životě?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
detoxifikace, tedy doba po kterou může být marihuana prokazatelná, může být i delší. Při denním užívání to může trvat i měsíc a déle. Obecně proto doporučujeme, aby se člověk pokusil abstinovat alespoň dva měsíce. Ono to přeci jenom nějakou dobu trvá, než se chemické procesy v těle ustálí, zejména pak v mozku. Špatné spaní, ale i deprese, náladovost, pocit nudy, nechuti cokoli dělat, mohou přetrvávat klidně i déle než dva měsíce. Ale v tom případě už bych doporučila obrátit se na odbornou pomoc - psychiatra-adiktologa, adiktologické nebo psychologické poradenství, případně psychoterapii.
Ptáte se, jestli se vrátí k normálu chování a smysl života. Na to už je odpověď složitější. Zpětně se jen těžko usuzuje, jak jste na tom byl/a před užíváním marihuany. Navíc jste nyní o nějaký ten pátek a zkušenost starší, nelze proto asi ani čekat, že vaše chování a pocit smyslu života bude stejný. Při vysazení marihuany bych dokonce čekala, že otázky po smyslu života budou po mnohem intenzivnější. Pokud byste si s nimi nevěděl/a rady, není nic lepšího, než zkusit psychoterapii. Hledání smyslu života je její nedílnou součástí.
Pokud byste potřeboval/a kontakty, napište, co přesně by vás zajímalo a jaká větší města jsou vám dobře dostupná.
Naše organizace provozuje mimo jiné i stránky www.koncimshulenim.cz, které nabízí v prvních šesti týdnech provázení spojené s úkoly, záznamy chutí na hulení a chaty s garantem. Pokud byste měl/a o program zájem, stačí se registrovat.
Stačí to takto?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.