Angína
Werenika
Zdravim, mam anginu a chci se zepat, je pro telo horsi: nelecena angina (jen nejaky pastilky, kloktani) + extaze, pervitin (parkrat do tydne) anebo antibiotika + to same.
Vim, ze mi poradite klid, antibiotika a pak tri tydny nic nebrat, ale to momentalne nejde. Takze jedna z tech dvou moznosti prosim. Jinak kdyby ta prvni, tak pokud by to nepreslo bych zacala brat antibiotika po vanocnich prazdninach. Dekuju.

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den.
Často si lidi pletou nachlazení, chřipku a angínu. Pokud ale opravdu jde o angínu, tak je NUTNÉ brát penicilin, aby se zabránilo celoživotním následkům - revmatické horečce s revmatickým postižením srdce, kloubů. Jsou to vážné následky, postižení srdce může končit až smrtí, časté jsou postižení chlopně s nutností chlopenní náhrady. Proto je nutné brát antibiotika!! Nevím, jestli ještě i v současnosti, nejsem z oboru ORL, ale u angíny se po dobrání antibiotik ještě podával depotní penicilin.
Je to Vaše rozhodnutí, ale přijde mi, že zdraví by mělo být důležitější než pervitin, a bylo by vhodné nebrat drogy do ty doby, než budete zdravá. Nic Vám neuteče a není zas až taková tragédie si dát nachvíly přestávku a vydržet pár týdnů. Samozřejmě, pokud jste závislá, tak nebrat je veliký problém, ale rozhodnutí jak dál je na Vás.
S pozdravem,
VP