Dala jsem si par prasku
Paja
Dneska jsem si s kamaradem po dlouhe dobe zakourila marihuanu,bylo to v 10h rano a do hodiny jsem zacla zvracet,polilo me nesnesitelne vedro a usinala jsem.Stav trva az do ted....muzete mi poradit?Zvracet uz nemam co,ale necitim se dobre,je mi lehko a toci se mi porad hlava

Odpověděl: Amrit Sen
Pajo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Doufám, že už jste v tuhle chvíli "v pořádku".
Bohužel, podobné příhody po užití konopných drog, se někdy stávají. Mohou mít nejrůznější příčiny, "fyzické" i "psychické". Ať už šlo o předávkování, nebo Vám droga prostě "nesedla", většinou tyto stavy samy časem odezní. ¨
Každý člověk je jedinečně nastaven a drogy na něj mohou účinkovat různě, stejně jako dopady jejich užití, či užívání, se mohou u jednotlivců lišit.
Popisované stavy, mají většinou příčiny v psychice, záležet může jak na předpokladech jednotlivce, tak na jeho momentálním nastavení, fyzické i psychické kondici, náladě, okolní atmosféru nevyjímaje.
Stává se, že konopné drogy, podobně, jako například psychostimulanty, nejčastěji však halucinogeny, nastartují psychické poruchy, nebo rozvinou, či prohloubí psychické onemocnění, které by se nemuselo jinak projevit. Problémy pak mohou přetrvávat, i kdyby už dotyčný žádné drogy neužil. Léčba může být náročná a trvat různě dlouho. Stává se, že se takto zasažený člověk nemusí úplně uzdravit nikdy.
Důležité je vědět, že podobné stavy, můžete od teď zažít po užití psychoaktivních látek kdykoli. Dokonce i po minimálním množství, "kvalitní", "čisté" drogy.
Nechme bubáků, snad patříte k těm šťastnějším, pro které bude nepříjemná zkušenost varováním, že pro něj drogy nejsou to pravé ořechové.
Doporučuji Vám napříště se marihuaně i dalším drogám, obloukem vyhnout. V opačném případě riskujete, že v toxické psychóze, kterou jste s největší pravděpodobností prošla, přivodíte těžko napravitelné škody sobě i okolí, v krajním případě ohrozíte sebe, nebo někoho dalšího, na životě.
Kdyby měly Vaše potíže pokračovat, nebo se vracet, v horizontu dnů, nebo dokonce týdnů, určitě vyhledejte lékaře, nejlépe psychiatra - adiktologa a vybalte karty na stůl. Nikdo Vám hlavu neutrhne. Pomocí dočasného nasazení antipsychotických léků a vhodné terapie, se s největší pravděpodobností, velmi rychle stabilizujete.
Budeme rádi, když dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí. Úplně vyloučit nelze ani možnost, že příčina potíží s užitím THC nesouvisí, krom toho, že jejich prožívání umocňuje. Pokud se ani teď Váš stav nelepší a je Vám zle, na nic nečekejte a vyhledejte lékařskou pomoc. Omlouvám se, může to po všem, co jsem napsal, působit absurdně, ale zkuste jak jen to jde, zachovat klid.
Držím palce, ať je dobře.
Vemte si naše doporučení k srdci i poté, co se "oklepete".
Buďte na sebe opatrná, požehnaný Advent,
Amrit Sen.