Extaze
Tom
Dobry den chci se zeptat pred 17ti dny jsem si hodil po druhe v zivote kouli(extazi)muze obsahovat I pervitin
A za 4dny dostanu testy na moč takze se chci zeptat jestli mi to zjisti v moči.
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Tome, zdravím Vás,
díky za důvěru. Pokud jdete na odběry a testy v rámci zdravotního vyšetření, pervitin, který může "koule", obsahovat, ale zejména MDMA, Extázi, ani další látky, nikdo v moči nezjistí.
Pokud Vás budou testovat cíleně na drogy, je možné, že v moči MDMA, Extázi i pervitin, tedy pokud ho "koule" obsahovala, zjistí.
Drogy se v moči, krvi, slinách, vlasech, atd., detekují pouze při speciálních, buď orientačních "rychlotestech", běžně dostupných, spolehlivěji však testech laboratorních, pokud jsou prováděny za účelem detekce drog, jedů, léků, apod. Tyto testy jsou drahé, spektrální analýza na chromatografu, stojí řádově až tisíce korun.
Navíc, tyto testy jsou ze zákony prováděny pouze se souhlasem testovaného, nebo z rozhodnutí soudu, případně při vyšetřování při podezření z protiprávního jednání.
I tak je člověk může odmítnout, se všemi důsledky, které mohou z odmítnutí testu vyplynout. Další kapitolou jsou přijímací řízení do specializovaných zaměstnání, nebo kontrola zaměstnavatelem, pokud má zaměstnavatel podezření z porušení pracovních povinností a pravidel, vyplývajících ze zákona a pracovní smlouvy. I v tomto případě platí právo takový test odmítnout.
Nepřeji Vám to, ale možná by pro Vás bylo lepší a šťastnější, kdyby Vám zmíněné látky v moči zjistili. Lépe nyní, na začátku, kdy Vám může nepříjemná zkušenost poskytnout příležitost, zamyslet se nad komplikacemi, které s užíváním drog souvisí, zahráváte si totiž s ohněm.
Kázání si odpustím, nic o Vás nevím. Je možné, že máte pestrou škálu ryzejších zájmů a k zábavě drogy vůbec nepotřebujete.
V každém případě, buďte na sebe opatrný.
Připojuji informace o detekovatelnosti zmíněných látek:
Přítomnost zmíněných drog se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
MDMA, Extáze
- detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Pervitin
- detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne
- detekce z krve 1 - 3 dny
Doba, po kterou lze výše uvedené drogy zjistit ze slin a potu je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Odkazy na informace z našeho webu, které Vám doporučuji si přečíst:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/halucinogeny-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
Amrit Sen.