experiment s extazí
Mirek
Dobrý den, měl bych na vás dotaz: Jak dlouho se tělo plně zregeneruje po požití (cca 390 mg, 1,5 \"doubleované\" tablety extáze) mdma? Bylo to poprvé (pokud nepočítám nepatrné množství rozpuštěné v alkoholu) a další s přáteli neplánujeme. Ale i po 34 hodinách se stále necítím úplně svůj, pociťuji lehkou úzkost, lenost, mírné abstinenční příznaky a nechuť téměř ke všemu včetně jídla. Rád bych věděl, kdy to mozek cca zpracuje, kdy to zmizí z moči, krve a slin, a kdy budu mimo ohrožení veškerých možných trvalých následků..

Odpověděl: Markéta Kordová
Mirku, dobrý den.
Níže uvádím orientační údaje detekcí u MDMA. Berte tyto údaje prosím pouze jen orientačně, vždy záleží na individualitě organismu, na kvalitě konkrétní konzumované látky a na intenzitě užití. V případě jednorázového experimentu počítejte spíše s tou nižší hranicí.
Nelze opomenout, že se vlastně nedá zjistit (pouze toxikologickým rozborem) co vlastně všechno dané tablety prodávané za extázi obsahují. Není neobvyklé, že plno takových tablet se s účinnou látkou MDMA ani nepotkalo a jejich složení může být různorodé. Tam pak nelze vůbec předpokládat, co mohou organismu, ale také psychice přivodit za potíže. I kdybyste si pořídil tabletu s obsahem MDMA, stejně nelze odhadnout množství účinných látek a množství dalších příměsí.
Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace nebo dalších drog).
Obsahy tablet se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.
detekce moč = maximálně do 14 dní (při občasné konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Mějte se hezky, MK