Unava a nechut cokoliv delat po vysazeni pervitinu
Magor
Dobry den, jak se zbavit hrozne unavy a nechuti cokoliv delat po vysazeni pervitinu ? Upravi se tento stav nekdy?dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Co se týče vysazení pervitinu, příjemný stav to sice není, ale nehrozí nic dramatického, jako třeba u heroinu.
Jak asi víte, pervitin je stimulující látka, organismus je jeho konzumací nadmíru nepřirozeně vybuzen, po vysazení tedy následuje silná únava, až vyčerpanost. Je zapotřebí doplnit vitaminy, minerály, dodržovat pitný režim a vyváženě jíst. Nechat organismus odpočinout. Po psychické stránce můžete očekávat rozlady nálad, emoční propad, neklid, nervozitu, úzkost. Můžete zkusit pít bylinné čaje (meduňka) působí sedativně.
Pervitin je látkou, na kterou vzniká především silná psychická závislost, tudíž se dá předpokládat, že se budou průběžně po vysazení dostavovat ,,chutě" na další užití v různých intenzitách a frekvencích. Je třeba s nimi počítat, nezaleknout se, vydržet je a nechat odeznít. Postupně by se vše s délkou abstinence mělo vrátit do normálu.
Netuším, jak dlouho jste pervitin užíval, jakým způsobem a jak často, jak teď dlouho jste ho neužil. Pokud chcete, klidně napište více. Můžete využít i skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Tak se držte, klidně se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK