THC v moči
Mirek
Dobrý den
Zítra bych měl jít na testy problém je v tom že asi před 3 týdny jsme měli párty a já si tam víckrát popotáhl.Chtěl bych se zeptat jestli mám šanci na to že testy nebudou pozitivní
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Mirku, dobrý den.
Odhadem Vám to říct neumíme. Máme k dispozici orientační údaje, jde ale o individuální záležitost.
S ohledem na to, že prokazatelnost se odvíjí dle dalších faktorů, jako je především intenzita a frekvence užívání, počítala bych v případě občasného užití před třemi týdny spíše s tou nižší hranicí. Přesně Vám to říct neumíme.
Podotýkám, že jde pouze o údaje orientační, je různá kvalita drogy a individualita organismu, může to být opravdu velmi individuální.
THC:
detekce THC moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce THC krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
etekce THC sliny = jako u krve
Můžete si zakoupit volně prodejný test (v lékárnách je běžně mají) a sám se otestovat, abyste věděl tak jak na tom jste.
Mějte se hezky, MK