xxx
Už druhý den potom co sme si dali trávu k tomu dvě vína, koks a par hodin potom prášky proti uvavě jelikož sem musela do práce, tak nemůžu spát, celá se třesu a strašně se mi střídá nálada. Tak se chci zeptat jestli nevíte co mam dělat.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Velmi těžko se zdravotní i psychický stav objektivně hodnotí na dálku, těžko pak tedy poznat co by Vám nejlépe pomohlo.
Po užití stimulujících látek (kokain, povzbuzující léky) je neschopnost usnout celkem běžný jev. Je třeba už nic stimulujícího nekonzumovat a počkat až to odezní. Dodržujte pitný režim (ne coca-colu, ne kávu, ne energy drinky, ne alko). Můžete zkusit pít bylinné čaje, meduňka působí sedativně. Doplňte vitamíny, minerály, najezte se. Zkuste nějaký nenáročný pohyb na vzduchu (procházka apod). Je třeba, aby se organismus včetně psychiky zase dostal do své rovnováhy.
Jak je Vám teď, je to už o něco lepší? Když tak ještě napište.
MK