Bere ?
Petra
Dobry den, synovi bude v dubnu 17let. Rapidně zhubnul, nechce pořádně jíst a začaly se nám ztrácet peníze. Prosím o radu, mohu ho někam vzít na testy? Tvrdí, ze jen kouří cigarety. Nevím čeho bych si měla všímat. Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
testy Vám toho příliš neřeknou. Ukazují přítomnost v těle vždy jen pár dní dozadu. Navíc by měly být po vzájemné dohodě, spíše jako doplňující kontrola, když už. V téhle chvíli je třeba se zabývat tím, co je viditelné - ztrácí se vám peníze, syn se mění před očima. Nemusí to být drogami, ale může. Doporučovala bych celou situaci probrat podrobněji, zajít se poradit s odborníkem nejprve sama, ujasnit si, jaká je situace, na co dát pozor, co podchytit.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, mohu nabídnout služby naší Poradny pro rodiče Sananim v Žitné ulici 51 na Praze 1, tel. 739 268 527, případně ráda zašlu jiné kontakty.
S pozdravem
Jana Žáková