Lsd
Eva
Synovi je 16 let a kouřil marihuanu a drogu užil SLD před třemi týdny a nekouří marihuanu už bojise
Myslíte že může chodit do školy bojise že se mu udělá špatně.

Odpověděl: Markéta Kordová
Evo, zdravím Vás.
Jestli jsem Váš dotaz pochopila správně, Váš 16ti letý syn kouřil marihuanu, po té užil LSD (předpokládám, že SLD myšleno LSD) a Vy nevíte, zda mu bude ve škole špatně (?)...
Omlouvám se, ale opravdu neumíme objektivně posoudit zdravotní ani psychický stav na dálku, přes internet je to nemožné, naše internetová poradna má své limity.
I pro zcela zdravého a dospělého jedince, může být konzumace drog velice nebezpečná, doprovázena velkou škálou rizik. Pro osobu nezletilou, ve vývinu, se tato všeobecná rizika mnohonásobně násobí.
Nevím jak synovi je. Každopádně, pokud byste měla obavu o jeho zdraví, nebojte se vyhledat lékařskou pomoc.
Umím si představit, že to asi pro Vás není jen jediná otázka, zda bude Vašemu synovi špatně ve škole. Zřejmě máte více otázek, možná pochybností, kolem toho jak syn v současné době funguje. Pokud byste měla zájem, můžete vše více a podrobněji probrat v naší Poradně pro rodiče a to zcela bezplatně, nezávazně.
Případně kontakt zde:
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny 9,00 - 19,00
Více se dočtete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále můžete prostudovat základní informace pro rodiče na našem webu, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud něco nebude jasné, budete se potřebovat doptat, nebojte se znovu ozvat.
Mějte se zatím hezky, MK