Lsd
Eva
Můj syn užil SLD a má psichy ke problémy úzkost bojí se chodit ven a došli je velice neklidného když je venku tma . Bojí se umře můžete mě poradit

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný. Je podstatné, jak je syn starý, kdy drogu užil, tedy před jakou dobou, jestli jednou nebo opakovaně, zda užívá i jiné drogy nebo alkohol, jestli je jinak psychiacky zdráv. Dále také jestli je jeho stav pro něj nebo okolí nebezpečný a jestli se nějak vyvíjí.
Obecně se dá říct, že psychotické stavy způsobené drogami, tedy toxická psychóza, odeznívají poměrně rychle, pokud nejsou přiživovány dalším užíváním drog nebo velkých dávek alkoholu. Stav by se měl rychle lepšit, po měsíci by mělo být zlepšení opravdu výrazné, v podstatě skoro úplné. Menší problémy ale mohou přetrvávat i půl roku. Rozhodně je to pro syna varovná zpráva, že halucinogeny (a to nejen LSD ale ani THC) pro něj rozhodně nejsou bezpečné.