Jak pomoct nezletilému s léčbou
Eva
Dobrý den, můj syn je uživatelem pervitinu, mnohokrát jsme situaci rozebírali, navštěvuje psychoterapeuta, měli jsme domluvu, že užívat již nebude,což fungovalo měsíc a v minulém týdnu opět užíval a nyní v neděli také, což mělo za následek, že byl agresivní ke své přítelkyni, také uživatelce drog a incident skončil zadržením Policie. Prosím tedy o radu, jaké mám možnosti, syn není ještě plnoletý, je mu sedmnáct let a já bych potřebovala kontakt či radu, jestli ho mohu hospitalizovat na nějaké klinice, či s ním ambulantně dojíždět, zkrátka jak postupovat dál. Myslím, že je situace natolik vážná, že nemohu čekat, až mu bude osmnáct let a bude se moct rozhodnout sám a podstoupit klasickou léčbu. Psychoterapeut doporučil, ať se zeptám ve Vašem centru. Moc děkuji za brzkou odpověď, s pozdravem přáním hezkého dne, O. xxxxxxx Eva

Odpověděl: Markéta Kordová
Evo, dobrý večer.
Chápu, že máte potřebu vše řešit ještě před zletilostí syna. Bylo by rozumné spojit se třeba hned (do 19hod) s kolegy z naší Poradny pro rodiče a objednat se na osobní konzultaci, poradit se co a jak dál.
Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234, 739 268 527
Email:  rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 19,00
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud usoudíte, že by byla na místě léčba, můžete se podívat na naše možnosti, info viz přiložené odkazy níže.
Terapeutická komunita Karlov:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-mladistvych.html
Denní stacionář: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Pokud se budete potřebovat ještě na něco doptat, neváhejte se znovu ozvat. Vaše příjmení jsem záměrně umazala, zachováváme anonymitu všem pisatelům.
Mějte se zatím hezky, MK