Už si nevim rady. Potřebuji pomoc.
Lee
Dobrý den myslim že jsem vše napsala ve výšše uvedených otázkách. Sama nevim co konkrétně potřebuji , ale vim že to takhle už dál nejde.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Lee.
Dobře, že jste se ozvala, asi sama cítíte, že je třeba začít něco dělat. To jak to s Vámi bude dále vypadat, záleží především na Vás a na tom, jak se k celé záležitosti postavíte. Ke konzumaci drog patří i etapy, kdy samotná droga již nepřináší takový zážitek, který je očekávaný a který buď může dotyčná osoba nalézt v jiné droze, přebít tak svou závislost jinou závislostí na jiné látce. To bych rozhodně nedoporučovala, protože to v samotném výsledku vůbec nic neřeší. Závislost se tím stává komplikovanější, čím déle trvá, tím se násobí poškození organismu, psychiky, stoupá tolerance, sílí samotný návyk...
Rozhodně bych doporučila, abyste si o všem, co se Vám honí hlavou, došla osobně popovídat a informovala se tak o možnostech, kterých byste případně mohla využít. Případně si nechat pomoci se zprostředkováním léčby. Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té se sama svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Kontaktní centrum
Havířská 11
Plzeň
Tel: 377 421 374, 731 522 288
Email: centrum@cppt.cz
Provozní doba:
PO  9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ÚT  10,00 - 18,00
ST   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
ČT    zavřeno
PÁ   9,30-11,30, 12,30-15,00, 16,00-18,00,
Více informací o tomto zařízení zde: http://www.cppt.cz/nase-zarizeni/k-centrum
Kontaktní centrum POINT14
Husova 14
Plzeň
Tel: 377 235 526
Email: office@point14.cz
Provozní doba: PO až PÁ 8,00 - 16,00
Více zde: http://www.point14.cz/index.php?page=73
Pokud budete potřebovat se na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil!
S pozdravem, MK