drogy
Kája
Mám o dceru hrozný strach, je ve 3.ročníku pedag.lycea, je krásná, chytrá, ale stýká se se špatnými lidmi a berou drogy. Vyčítá mi, že jsem ji neměla mít a že nás její otec opustil. Stále jí vysvětluji že jí miluji a mám o ní strach, ale nemá to smysl.. chvíli je moc hodná a slibuje, že všechno bude v pořádku, ale za chvíli mi opět všechno vyčítá...Nevím, jak dál...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Kájo.
Bylo by rozumné, se o všem co je třeba zajít osobně poradit. Osobní kontakt nabízí více prostoru. Můžete Vy sama, bez ohledu na to, jak na využití odborné pomoci nahlíží v tuto chvíli Vaše dcera. Veškerá zařízení pracující se závislostmi poskytují poradenské služby i rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám, bezplatně a nezávazně. Nebojte se jich využít. Nejenom, že si doplníte informace, ale také můžete průběžně konzultovat nově vzniklé situace, čerpat podporu, zkrátka na to vše nebýt sama, jednoduchý proces to není...
U Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Magdaléna o.p.s., kontakt zde:
Adiktologická ambulance Beroun
Havlíčkova 1732
Beroun
Vedoucí zařízení: Mgr. Ondřej Sklenář (adiktolog)
Mobil: 734 622 261
E-mail: ambulance.be(a)magdalena-ops.cz
Ordinační hodiny:
Po - Pá 9 - 12 a 13 - 17 h
Aditktologická ambulance Magdaléna - Beroun má uzavřené smlouvy s těmito pojišťovnami: VZP, ZPMV, ČPZP, Zaměstnanecká pojišťovna Škoda, Voj. ZP
Více zde: http://www.magdalena-ops.eu/cz/slu%C5%BEby-pro-z%C3%A1visl%C3%A9/l%C3%A9%C4%8Dba/ambulantn%C3%AD-l%C3%A9%C4%8Dba
Nebo se můžete obrátit na naše zařízení specializované především na práci s rodiči, zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 19,00
Poskytujeme bezplatné služby, více zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/komu-je-ppr-urcena.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Než se objednáte na první konzultaci, můžete prozatím prostudovat základní informace zde na našem webu v sekci Pro rodiče a blízké, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud by něco nebylo jasné, potřebovala jste se doptat, neváhejte se ještě kdykoliv ozvat.
Mějte se zatím hezky, MK