marihuana
frstmila
mam dotaz,na to,jak dlouho vzdryzi marihuana v krvi?MUSIM podstoupit kontrolu krve.Moje uzivani bylo 10 let v kuse cca 20 jointu.ted asi mesic nekourim v pracovni dobe,takze pres tyden tak pet a vikend zase 20.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
K dispozici máme pouze orientační údaje, může to být velmi individuální.
Doba prokazatelnosti THC (účinná látka marihuany) - je přibližně takto:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu.
Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
I přes to, že jste během pracovní doby přestal/a konzumovat, dle toho co uvádíte, to vypadá, že organismus průběžnou konzumací nemá moc šanci se zcela vyčistit.
Stačí to v tuto chvíli takto?
MK