Testy na drogy
Lucie
Dobrý den, měla bych na Vás dotaz ohledně testů na drogy během policejní kontroly. Když o víkendu užiju extázi, jak dlouho poté je možné aby mi vyšli pozitivní testy na drogy? Jak dlouho poté se to dá zjistit?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Lucie, dobrý den.
Uvedené údaje jsou pouze údaje orientační. Výsledky se mohou mírně lišit dle individuality organismu, podle kvality drogy a četnosti užití. Extáze se dá detekovat z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne, detekce z krve cca 1 - 3 dny, sliny stejně jako krev.
Pokud chcete mít jistotu, že jste po konzumaci v pořádku, můžete si zakoupit volně prodejné orientační testy (v lékárnách jsou běžně k dostání, nebo je objednat přes net) a sama se otestovat. Doporučuji testy z moči, tam se látka drží nejdéle.
Mějte se hezky, doporučuji opatrnost.
S pozdravem, MK