Pervitin
Majk
Zdravím po jaké době jde zjistit po kontrole PČR že jsem pozil pervitin? Aby sem náhodou neřídíl oni mě zastavily a já přišel o papíry dejte mi vědět prosím děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Majku.
Tak asi nemusím připomínat, že řízením motorového vozidla pod vlivem omamných látek neriskujete jen papíry, neohrožujete jen sebe, ale také okolí, doporučuji na to vždy myslet.
Níže vypisuji přibližné detekce, které se mohou lišit dle individuality organismu, kvality konkrétních drogy a frekvence užití.
Doporučuji pořídit si orientační testy a sám se otestovat, abyste věděl, jak si vedete. V lékárnách jsou orientační testy běžné dostupné, jejich použití je velmi snadné.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem, MK