Marihuana
04110
Ahoj kdyz se chce někdo dnes spálit ale zitra ma jít na kožní a poté možná na testy na alergie je možné ze to někdo zjisti ? Dekuji předem za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
vaším dotazem se dostáváme nad rámec naší poradny - jde spíše o dotaz pro alergologa, imunologa a někoho z laboratoře, kdo rozumí možnostem ovlivnění imunologických výsledků užitím jiných látek.
Obecně nelze vyloučit, že marihuana ovlivní imunitní reakci a je proto možné, že výsledky nebudou přesně odpovídat realitě. Některá čísla tak mohou být vlivem užití snížená, jiná zvýšená. Záleží ale i na tom, co přesně se bude testovat. Mimo to existují případy, kdy je člověk alergický na marihuanu samotnou.
S velkou pravděpodobností se nikdo nebude zabývat testováním na drogy. Pokud nechodíte na alergologické testy pravidelně a nedojde k nějakému dramatickému rozdílu ve výsledcích, nejspíš nebude nikdo nic řešit. Testy na drogy se automaticky v těchto případech nedělají - jsou přeci jenom drahé a musel byste s nimi souhlasit (případně vaši zákonní zástupci, pokud jste nezletilý/á).
Stačí to takto?
Kdyby bylo potřeba, znovu napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.