Pervitin
Fiala
Prosim o pomoc.Syn 17 let se mi priznal k uživani pervitinu.Pry to nebere nijak casto ,ale nezda se mi to.Mame spolu domluvu ,pokud poruši danna pravidla to je prestabe chodit do skoly ,pozdni prichody domu ...Pujde nastoupit lecbu.A ted jde oto,nevim kde se lecí zavisle deti a jestli je mozne syna odvezt do lecebny bez predchozi domluvy s lekarem .Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
záleží na tom, jaký typ léčby by syn potřeboval. Pokud je dlouhodobějším uživatelem, byla by pro něj vhodnější komunita. Pokud by to bylo na krátkodobou léčbu, pak je potřeba obrátit se na psychiatrickou léčebnu. Také existují některé tříměsíční programy pro nezletilé, jako je třeba Cesta Řevnice. Aby jste případně zvolili typ péče, který je nejvhodnější, bylo by dobré zajít se synem někam společně. Mohli byste se domluvit i na jasných pravidlech, upevnit to, co jste dohodli doma. Pro syna by také byla možná ambulantní léčba, nebo podpůrný kontakt, pokud by se mu abstinence nedařila snadno.
Poud to máte blízko do Prahy, mohu nabídnout služby Poradny pro rodiče Sananim, tel. 739 268 527, případně Vám pošlu jiný kontakt, když napíšete, kde by to mělo být.
S pozdravem
Jana Žáková