červené oči
Daniela
Dobrý den, chci se zeptat o jakou se jedná drogu po které jsou krvavě rudé oči (bělmo). Není to jako po marihuaně, toto je mnohem víc a vypadá to děsivě. Už jednou jsem to dříve potkala a teď znovu a zajímalo by mě co je to za látku, co od takového člověka čekat.. Děkuji moc

Odpověděl: Amrit Sen
Danielo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, ale takto na dálku, není možné určit, jestli vůbec šlo o zarudnutí očí, způsobené užitím drogy, nebo nebo něčím úplně jiným.
Zarudlé oči, bývají, jak správně píšete, častým projevem po užití marihuany s vyšším obsahem THC, nebo dalších konopných drog. Ano, někdy to může působit až děsivě, jindy nemusí oči zarudnout vůbec.
Na další část odpovědi tedy nedokáži odpovědět, ať už proto, že netuším jestli, natož jakou drogu dotyčná osoba užila, nebo užívá. Nepíšete ani, v jakém vztahu s dotyčným jste, jak, ani proč se s ní setkáváte.
Navíc, každý člověk je jedinečný originál, takže, ať už bere drogy, či ne, může se chovat naprosto různě.
Bojíte se něčeho? Odkud pramení Vaše obavy?
Můžete napsat do skryté poznámky, případně, budete li si přát, nezveřejníme naší komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky naší poradny, se dotaz i odpověď, ukážou pouze, a jen Vám.
Stačí takto?
Hezké dny, Amrit Sen.