pomoc
Terka
Dobrý den, v klubu mi někdo neznámý přidal něco do piva. Chvíli jsem byla v útlumu jakobych spíš přebrala s pitím, málem jsem usla, pak to ale přestalo a já byla jakoby v tranzu úplně mimo. Kdyby se mě někdo zeptal na jméno nejsem schopná odpovědět, měla jsem těžké tělo, špatně se mi hýbalo a byla jsem strašně utlumená a klidná. Pak se mi začala stupňovat aktivita a já jsem blbla tančila atd. Doma jsem vůbec nemohla spát dívala jsem se ještě ráno na televizi a vařila a takové hovadiny, dojezdy jsem měla ještě tak v 11 dopoledne a spala chvilku, mohla jsem si to dát tak kolem půlnoci, nějak extra silné to ale nebylo. Hlavní účinek bylo uklidnění žádná žízeň, velký hlad a silný emoční útlum, do dalšího dne to vyprchalo úplně.
Zajímalo by mě co by to mohlo být, děkuji za odpověď :-)

Odpověděl: Amrit Sen
Terko, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení a nejistoty, jsou na místě. Pokud Vám někdo bez Vašeho vědomí podstrčil psychotropní látku, riskoval Vaše tělesné, duševní zdraví i život. Zároveň se dopustil závažného protiprávního jednání, s možným až nepodmíněným trestním postihem.
Takto na dálku, bez možnosti si o neblahé podrobněji popovídat, Vám já, ani nikdo další, nedokáže spolehlivě odpovědět. To by umí buď orientační, nebo ještě lépe laboratorní test, chromatografická spektrální analýza, která je poměrně nákladná. V toxikologické labolatoři Ústavu soudního lékařství, by takový test stát, řádově až tisíce korun. Navíc, na takový test, pokud jde o jednorázové užití, je v tuto chvíli pozdě.
Další okolností, která mi brání byť i tipovat, a jakou, nebo jaké látky mohlo jít, je skutečnost, že popisujete úplně protichůdné projevy, pokud by měly být způsobeny jednou látkou a jedním užitím.
Polovinu projevů bych mohl přisoudit tlumivým látkám, opiáty počínaje, benzodiazepiny konče, další popsané projevy odpovídají spíš psychostimulačním drogám, jako je pervitin, nebo kokain. Stavy které popisujete, by se mohly podobat i vysoké dávce MDMA, Extáze. V úvahu by mohl přicházet i ketamin, ale to je velmi nepravděpodobné.
Asi jsem Vám nedal, co jste potřebovala, nezlobte se, internetové poradenství má své limity.
Buďte příště opatrnější a vybírejte si kvalitní, bezpečné přátele a společnost.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.