léčba
maminka
Dobrý den,nevím,jak správně postupovat, když jsem zjistila,že syn je závislý na pervitinu.Informace jsou rúzné.Nevím,zda nejprve musí podstoupit detox. Stránky nemocnic jsou nepřehledné.Hledala jsem psyhchiatrická oddělení i léčebny.Některé komunity to vyžadují,některé ne.Asi špatně hledám.Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Máte pravdu - z laického pohledu se mohou nabídky léčby na internetu jevit jako nepřehledné a nesrozumitelné.
Můžete podívat přes tento základní vyhledavač - http://drogy.net/databaze-kontaktu/. Řadu zařízení se základními popisy a kontakty zde najdete. A pak je můžete kontaktovat a zjišťovat jejich podmínky.
Za nejrozumnější bych považoval, kdybyste se zašla poradit do nejbližšího kcentra, nebo adiktologické poradny. Podají vám podrobné informace, pomohou s výběrem vhodného typu léčby a určitě doporučí i konkrétní pracoviště. Mají s tím velkou zkušenost.
Nezmiňujete se, zda je syn zletilý, zda se chce dobrovolně léčit. To hraje významnou roli.
Nepíšete, odkud jste. Kdybyste chtěla, napište a já vám mohu nějaké dosažitelné doporučit.
Zde ještě doporušení a kontakt na pražská zařízení:
Poradna pro rodiče SANANIM, Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1.
Tel.+420 284 824 234, GSM:+420 739 268 527, e-mail: rodice@sananim.cz
nebo:
Adiktologická ambulance a Adiktologická ambulance pro mladistvé
Žitná 1574/51, 110 00 Praha 1.
E-maily:
klinika@sananim.cz (amb. léčba), case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon: 724 521 913 (amb. léčba), 727 941 710 (casemanagement)
Jste li z Prahy, určitě jim zavolejte a domluvte si schůzku. Jinak napište, které větší město máte nejblíže, a já vám nějaké pracoviště doporučím.
Kdybyste chtěla ještě se na něco doptat, ozvěte se.
S pozdravem Jakub Chudomel