Dotaz
Renata
Dobrý den mám dotaz ohledně syna nevím co sním a nejsem si jistá jestli něco bere nebo jestli je závislý na automatech chování je hrůza snaží se nás zadluzovat ted nastoupil do práce byl tam týden a přijel domů protože ho mistr poslal k doktorovi že zvracel hodně spí a nejde kolikrát ani zbudit děkuji za odpověď xxxxxxxxxxxx

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
z Vašeho krátkého popisu je těžké určit, co přesně synem děje. Nicméně podstatné je, že z Vašeho pohledu není něco v pořádku, a je tedy třeba nějak se k tomu postavit. Abyste mohla zjistit víc a také se pokusit najít nějaké řešení, pak by bylo třeba vše probrat podrobněji, tedy ideálně osobně. Doporučovala bych objednat se do některého z center, která poskytují pomoc rodinám uživatelů, gamblerů apod. Internetová poradna má přeci jen své velké limity.
Pokud byste měla zájem, můžeme se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodiče, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Je možné objednat se telefonicky, mailem, nebo přímo zde prostřednictvím poradny, když napíšete, jaké jsou Vaše časové možnosti.
Pokud je to pro Vás daleko a nevíte, kam se obrátit u Vás v okolí, napište prosím nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)