Co delat
Matej
Znovu se ozývám,jaký je rozdíl mezi adiktologicka poradnou na sídlišti Vltava a kontaktním centrem Prevent v ulici 28.rijna v Českých Budějovicích?Kam bych měl raději jít?Dekuji ještě jednou za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Matěji, dobrý den.
Jde o dvě zařízení jedné organizace PREVENT.
Kontaktní centrum je spíše zaměřeno pro aktivní uživatele drog, kteří si zde mohou vyměnit injekční materiál a to zcela anonymně a bez objednání, získat kontakty na léčebná zařízení (detoxy, léčebny, komunity apod.) a nechat si pomoci s jejím zprostředkováním, je zde možno také využívat předléčebné poradenství, více o poskytovaných službách zde: http://kccb.prevent99.cz/sluzby.
Adiktologická poradna je zaměřena již více ,,léčebně" i když některé služby jsou asi obdobné, poskytuje ambulantní léčbu, ale i doléčování, více zde: http://ap.prevent99.cz/sluzby.
Mrkněte na odkazy, pokud ještě něco nebude jasné, klidně napište.
Mějte se zatím fajn, MK