Co mám dělat, když jsem zjistila, že dcera zkouší drogy?
matka
Dobrý den, mám nezletilou dceru. Tento týden jsem zjistila, že brala Stopex, a po té, co jsou tablety na lékařský předpis, hledala náhradu a zkusila LSD a extázi. Co pro ni můžu jako matka udělat?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Doporučuji spojit se s kolegy z Poradny pro rodiče a v osobním kontaktu probrat vše co je aktuálně třeba. Nejen, že se dozvíte o možnostech pro dceru, které by případně mohla využít, ale také si doplníte informace o celé této problematice, můžete zkonzultovat jak s dcerou vhodně komunikovat, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, když nebudou dodržována, jakých chyb se vyvarovat atd..Je toho celkem dost co je dobré vědět. Nejenom, že získáte informace a poradíte se jak vhodně pokračovat dál, ale také získáte podporu, což si v takto náročném obrobí, jistě zasloužíte. Poskytujeme bezplatné služby.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba : pracovní dny 9,00 - 19,00
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se první konzultaci objednáte, můžete zatím pročíst základní informace pro rodiče zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Pokud žijete někde úplně jinde, tak napište znovu a uveďte, jaká větší města máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Mějte se zatím hezky, MK