Marihuana a PPP
Lucy
Dobrý den mám takový problém je mi 22 let a od 17let aktivně kouří marihuanu cca 1gram denně.Dříve jsem trpěla zachvaty přejídání které se po čase přeměnili v absolutní nechuť k jídlu.V podstatě musím do sebe dostávat každé jídlo s nechutí.Pokud přes den nekouřím večer do sebe nedostanu ani sousto.Vubec nevim kam se mám obrátit pro pomoc.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den Lucy,
píšete, že kouříte 5 let kolem 1 gramu denně a k tomu zmiňuje problémy s jídlem - vyznívá to téměř tak, že se bez marihuany vůbec nenajíte. Jenom odhaduji, že byste tedy ráda s marihuanou skončila, ale zároveň máte obavy z nejedení. Zmiňujete, že nevíte, kam se obrátit pro pomoc, ale nepíšete, odkud jste, ani která větší města jsou vám dobře dostupná. Proto vás v tuto chvíli mohu doporučit pouze obecně do sítě adiktologických poraden, která se v tuto chvíli po republice vytváří. Můžete se zkusit podívat na Mapu pomoci na stránkách Národního monitorovacího střediska pro drogy a závislosti - zde. Ve svém kraji pak hledejte amibulantní program nebo kontaktní centrum.
Počítejte s tím, že čekací doby mohou být různé. Většina služeb je však zdarma, stačí se pouze dopředu telefonicky objednat (někde není potřeba ani to - zejména v kontaktních centrech). Pokud byste chtěla doporučit nějaké konkrétní začízení, napište mi seznam větších měst, která jsou vám dobře dostupná.
S přáním všeho dobrého,
Gabriela Minařík.