pervitin
mates
Šňupám pervitin už tři roky.Situace se mi vymkla z rukou.Chci s tím něco co nejdříve udělat.Dá se to zvládnout ambulantně?Už jsem to zkoušel,ale asi to nezvládnu.Chodím i k psychiatrovi,beru ráno Zoloft,ale moc mi to nepomáhá.Chodím do práce celou dobu,ale stojí mě to velké úsilí když nemám svoje.Jak to mám udělat?Co bude se zaměstnáním?Dluhy mám u tety,ta o mně ví všechno a řekla,že mi počká.Ale jak to bude třeba se sociálním a zdravotním?Když mám prac.poměr na dobu určitou,co bude,jestli budu v léčení a neprodlouží mi poměr?Kdž půjdu na detox třeba do nemocnice,jak to udělám,abych se pak dostal někam do komunity a nešel zase zpátky?Už jsem to i měsíc vydržel,ale pak jsem zase do toho spadl.Děkuji moc za radu a zdravím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je fajn, že máte chuť Vaši situaci řešit. Nejlépe zajít do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog, získat kontakty na detoxy, léčebny, komunity, poradit se jak postupovat se zařizováním, zeptat se na vše co Vám není jasné. Můžete si půjčit telefon a obvolat co je třeba, v případě, že třeba nemáte jak...
Pokud jste z Prahy, můžete si zajít do našeho Káčka, zde kontakt:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186, 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zdali jste odjinud, můžete se podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum), nebo napište znovu a uveďte lokalitu, kontakt Vám pošleme.
Mějte se zatím hezky, MK