Krevni a Mocove Testy
hromadkanestesti
Dobrý den,
Přesně před 2 týdnama jsem požil 2-3g mariuhany dnes jsem byl na testech krev mi odebraly a moč mám ještě donést. Zjistí z toho něco ? Velice málo požívám mariuhanu za celý život jsem si dal asi 5-6x

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den,
zde jsou informace ohledně detekce THC vycházející z informací poskytnutých Národní toxikologickou laboratoří:
• Detekce THC z moči je možná po 1 až 30 dnech od posledního užití (výjimečně déle). Velice zde závisí na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují asi do 14 dní, po jednorázovém užití by měly vyjít negativní po několika dnech abstinence.
• Detekce THC z krve je možná do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují asi do 10 dní.
Takže nevěšte hlavu. Je poměrně vysoká pravděpodobnost, že testy pozitivní nevyjdou.
S pozdravem
Jiří Tupý