Vykroucenost
Helen
Dobry vecer, mela bych dotaz. Snazim se abstinovat od pervitinu ale nemohuse zbavit vykroucenosti,ksichtu, chuze a neustaleho spuleni rtu. Zbavim se toho vubec nekdy?dekuji nashledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Helen, zdravím Vás.
Netuším, jak je to dlouho co jste pervitin vysadila. Pokud je to třeba jen v řádu dní, musíte být trpělivá, s délkou abstinence postupně projevy budou slábnout, až odezní zcela. Také je třeba, abyste abstinenci udržela od všeho (i od THC a alkoholu).
Doplňte vitamíny, minerály, udržujete pitný režim (ne káva, ne coca-cola, ne energy drinky), můžete zkusit popíjet bylinné čaje (meduňka má zklidňující účinek). Snažte se vyváženě stravovat.
Můžete klidně o sobě, a tom jak jste dlouho pervitin užívala, o tom jak se snažíte vysadit (a jak to jde nebo nejde) klidně napsat více. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Mějte se zatím fajn a ozvěte se ještě.
MK