Mdma
Stromeček
Dobry den, jsem zena, je mi 29 let a chci se zeptat na ucinky a pusobeni krystalicke MDMA, zaprve tedy,tak jednou za pul roku si dam, ale je to kolem 50-100mg mdma, po poziti necitim nejak vyraznou euforii, ale krasne zklidnění a pak usnu treba na pul hodiny, na hodinu a vzbudim se krásně odpocata, je to normalni ?po probuzení se citim trosku probuzena, asi jako kdyz si dam silne kafe, ale kde se bere to zklidneni, lenost az ospalost?mnoho lidi uziva mdma spis jako stimulant a tanecni drogu a ja se po poziti nejraději schoulim pod perinu a usnu.
Na závěr, jak moc skodlive je takoveto množství kolem tech 50-100mg jednou za pul roku?
Moc dekuji, krasny den.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Takovéto paradoxní účinky může vyvolat jakákoli substance, nejen drogy. Proto je také užívání návykových látek přísně individuální a ne pro každého platí to, co pro ostatní - sama to vidíte.
Jak moc škodlivé takové občasné užití je, na to si v první řadě musíte odpovědět sama. Obecně lze říci, že užití jakékoli drogy může (a často i je) být velmi nebezpečné. Vy však musíte vědět, jestli Vás její užití nějak limituje, jestli zklamáváte v některé životní roli apod. Pokud byste chtěla konkrétnější informace, zkuste si domluvit schůzku v některé z adiktologických služeb pro uživatele návykových látek a pobavit se o tom s tamnějšími pracovníky.
Stačí to takto? Pokud byste potřebovala, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec