Užívám pervitin 7let a heroin měsíc.
Andrea
Zdravím..chtěla bych pomoc. Volam o pomocc. Drogu jsem poprvé mela 20letech . Uzivala jsem ji snupnanim a ne v kuse. Pul roku. Mesic. Rok. Atd. Porad se k ni vracím. Užívám ji vselijak. Droga mi hlavne dava silu vstat a neco delat. Psychycki se spatne bez ni necitim. fyzicky anooo. Lecim se na deprese. Uzivam rivotril. Pred mesic jsem zacala zničehonic užívat heroin a to nejmensi dávkou a po tydnu uz gram jak nic. Prestala jsem s tim. Krize a chutě nemám jen bolesti. Comam delat. Hubnu kazdy den. Vic a vic se stracim. Okoli tuší ale nevědí skutečnost az takovou.:-((((

Odpověděl: Amrit Sen
Andreo, zdravím Vás.
Díky za důvěru a upřímnou, výstižnou výpověď.
Doporučení je jednoznačné, kontaktujte odbornou podporu a pomoc. zavolejte do nejbližší adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra a domluvte si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat, aby bylo lépe a Vy se mohla dát do kupy.
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně. Můžete si sjednat průběžnější konzultace, abyste byla pevnější v kramflecích a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas.
Dostane se Vám přijetí, pochopení, podpora a pomoc, řada užitečných informací. Nikdo se na Vás nebude dívat skrz prsty, získáte obdiv, že jste dokázala přijít sama.
Nikdo na Vás nebude tlačit, přemlouvat Vás, natož do čehokoli nutit, s respektem k životnímu stylu, který jste si zvolila. Podělíte se o trápení, a i kdyby u toho mělo zůstat, se Vám bezesporu uleví.
Kdybyste se rozhodla pro terapii, nebo intenzivnější léčbou závislosti, pomohou Vám vystoupit z bludného kruhu a nasměrují, kudy kam.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem na služby v dosahu, příjemné a vstřícné odborníky, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu služby, zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na našich stránkách, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce a budete li o to stát, nemusíme naši komunikaci zveřejnit vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se naše vzájemná komunikace, ukáže jen a pouze Vám.
Netřeba ztrácet čas smutněním a utápěním se v chmurách. Vykročte, jednejte a začnete se cítit lépe. Podobně jako my, jsou odborníci pomáhajících služeb, připraveni Vás podpořit.
Navštite mítink NA - Anonymních narkomanů, svépomocného společenství uzdravujících se závislých, máte li je v dosahu. Společenství funguje na jednoduchých principech a velmi praktickém 12 krokovém programu, díky kterým se velmi úspěšně, daří uzdravovat generacím závislých, ve světě i u nás.
Bez jakýchkoli závazků se můžete díky sdílení zkušeností a spirituálnímu náboji, inspirovat v cestě ke svobodě a "dobíjet baterky". Pokud byste neměla mítink v dosahu, můžete se napojit přes Skype a zůčastnit se mítinků slovenských NA na síti:
NA - Anonymní narkomani ČR
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/http://anonymni-narkomani.webnode.cz/narkomani/
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/a12-kroku/
Kontakt na mítinky v Brně a Praze, s telefonními čísly na členy, kterým můžete zavolat:
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/kontakt/
nebo napsat:
http://anonymni-narkomani.webnode.cz/napiste-nam/
On-line mítinky na NA SK:
http://navideomeeting.com/
Tí, ktorí nemajú možnosť zúčastniť sa živých stretnutí môžu využiť možnosť Skype stretnutí. Kamery nie sú povinné.
Ako sa zúčastniť Skype stretnutia?
- musíš mať pripojenie na internet
- v počítači (telefóne alebo inom elektronickom zariadení) nainštalovaný Skype, ktorý si stiahneš na https://login.skype.com/login?setlang=cs
(vytvorenie konta aj jeho užívanie je zadarmo)
- pošli žiadosť o priateľstvo "naceskoslovensko"
- ak budeš online (tzn. pri Tvojom mene bude svietiť zelená gulička), "naceskoslovensko" Ťa pripojí do skupinového telefonátu bez kamier
Skype stretnutia sú anonymné (kamery nie sú povinné), trvajú hodinu a môžeš sa kedykoľvek odpojiť z rozhovoru.
Ak nie si technicky zdatný, máš problém pracovať so Skypom a chceš sa zúčastniť, napíš na naslovakia@gmail.com a my sa pokúsime Ti pomôcť.
Ak chcete ostať v kontakte s Anonymnými narkomanmi a inými uzdravujúcimi sa závislými, pridajte sa do online skupiny "NA ČeskoSlovensko". Jednoducho pošlite email naslovakia@gmail.com so žiadostou o členstvo a my Vás pripojíme.
Budú Vám do emailovej schránky chodiť zamyslenia s témou uzdravovania zo závislosti a iné užitočné informácie.
Skupinu môžete kedykoľvek opustiť.
NA Anonymní narkomani Slovensko:
http://www.anonymninarkomani.sk/
Pomoc máte nadosah, seberte všechnu odvahu a kuráž, nečekejte, jednejte.
Budeme rádi, když dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce, přeji hodně štěstí,
Amrit Sen.