Jak dlouho je tráva v krvi?
Ann
Dobrý den,chtěla bych se zeptat na jednu věc.V pondělí jdu na krev a budou mi zjišťovat jestli nemám dědičnou trombofílii a před dvěma týdnama v úterý jsem měla s trávu. Zjistí v té nemocnici,ze jsem ji měla nebo musí udělat testy přímo na drogy? Děkuju za odpověď!:)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
THC je prokazatelné z tělních tekutin v těchto přibližných obdobích:
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech byla droga konzumována.
Při běžných lékařských vyšetřeních a testech se přítomnost drog nezjišťuje, pokud k tomu není nějaký důvod.
Stačí to v tuto chvíli takto?
Mějte se hezky a buďte opatrná, i konzumace marihuany nese sebou širokou škálu rizik a nemusí to být zrovna ,,jen" pozitivita případného testu.
S pozdravem, MK