alkoholik
Kxxxxxx
Jak vyléčit alkoholičku, která pije stále i několik dní v kuse a léčit se nechce. Existuje nějaký způsob? Prý přestane sama, ale pije spíš víc a víc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Obávám se, že to bez motivace a bez odborné pomoci, Vámi zmíněná osoba, sama nezvládne. Sám jste uvedl, že její pokusy ,,to zvládnout" vypadají spíše naopak.
Netuším, zda víte, že můžete Vy, jakožto rodinný příslušník využít poradenských služeb v nějaké poradně/ambulanci specializované na závislosti a v osobním kontaktu se více a podrobněji poradit jak v dané situaci vhodně pokračovat. Jak se ženou komunikovat, jaké jsou možnosti a také získat podporu. Je pochopitelné, že nejste zrovna ve snadné situaci.
Také netuším, odkud jste, nevím tedy kam Vás nasměrovat. Napište prosím ještě jednou a uveďte, jaká větší máte dobře dostupná, pokusíme se Vám vhodné zařízení doporučit.
Ozvěte se.
S pozdravem, MK