Leceni-pernik, chlast, depky
Pavel
Zdravim, chci se zeptat jak je to s lecenim, plati se? Kdyz nastoupim, existuje neco jako \"prazdniny\" na splatky u bank po dobu lecby?
Beru vic ci min dyl jak 10let,obcas sem dokazal i na cas vyskocit, ale driv ci pozdeji me to min ci vic zase semlelo. Diky tomu, s prominutim, zasranymu fetu a svy debilite jsem tak nejak prisel o vse, pro me dulezity, co mi dava silu a vubec chut zit. Mam rodinu, nebo ted uz spis muzu rict, mel jsem... Holka miho zivota se se mnou rozesla nedavno po 7letech, spolu mame kluka 4,5roku. S rozchodem se nemuzu srovnat, o to vic, ze si uvedomuju, ze to je mou vinou, co vsechno jsem ztratil a co vsechno si se mnou museli oba uzit. Vyhanel sem t9 z hlavy carama, pak si rekl, ze to neni reseni, prisel chlast, opet svetla chvilka, prasky na spani.... Ted kombinace, depky... Obcas me to semele tak(i cistyho a strizlivyho), ze bych nejradsi skoncil, zabil se.. Jenze ani na to nemam. . Tak asi ve zkratce..... S tim souvisi i muj posledni dotaz na Vas a to ohledne druhu lecby pro me... Dekuju Vam za Vas cas a Vasi odpoved. S pozdravem Pavel

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Pavle,
díky za dotaz.
Hezký popis. Vypadá to, že před sebou nic neskrýváte. Pro začátek dobré. Obecně vzato můžete pobytovou léčbu absolvovat buď v psychiatrické léčebně, která je hrazená ze zdravotního pojištění, nebo v terapeutické komunitě /vzhledem k vaší kariéře doporučuji spíše toto/, kde je léčba klientem spoluhrazena - ve většině případů z Dávek hmotné nouze. Nestalo se, že by někdo nemohl jít do léčby z finančních důvodů. Prázdniny na splácení úvěru/ů můžete mít takové, jaké si s bankou vyjednáte, respektive jaké máte ve smlouvě o úvěru. Obecně na něco takového žádný nárok neexistuje.
Nepíšete, odkud jste, abych vám mohl doporučit nějaké zařízení. Nejlépe znám Terapeutickou komunitu Nemčice v Heřmani (SANANIM), kterou rozhodně doporučuji.
Zde info: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
Usilovat o podmínky nástupu a případný termín včetně informací o pořadníku získáte v pražském Kontaktním centru SANANIM, Na Skalce 15, Praha 5. tel.:605 240 501. Chtějte Evu Nezdarovou, má to na starosti - nebo také nezdarova@sananim.cz.
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/prijem-klientu.html
Máte asi nejvyšší čas něco se svým životem udělat... Jak se rozhodnete? Dejte vědět.
Díky, Jakub Chudomel