Chutě na drogy
pedrosman
Zdravím. abstinuji 4 roky a ted mám šílené stavy fyzické i psychické mám unavu ale i šílené chvilky jakoby štěstí až vysmátosti.Jako chvílemi na P.a i na H.A to se střídá někdy i 10 Krát denně.Prostě šílenost.Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Pedrosmane,
těžko říct, co stavy vyvolává. Nevšiml jste si nějakého opakujícího se motivu? Udělal jste v poslední době nějakou větší změnu - práce, vztahy, zvyky, léky, alkohol, jednorázové užití nějakých halucinogenů? Napadá vás něco?
Je přinejmemším poněkud neobvyklé, aby se vám takové stavy vracely po 4 letech abstinence a hlavním důvodem byla drogová minulost. Nicméně stává se to. Na místě je velká opatrnost a určitě bych na vašem místě nic nezanedbala. Může jít o rozvíjející se psychiatrický problém, který, pokud by nebyl včas řešený, může přejít do chronicity. A to je situace, jejíž řešení je opravdu velmi komplikované.
Pokud vás takové výkyvy budou trápit víc než pár dní, např. týden, doporučuji objednat se k psychiatrovi (se specializací na návykové nemoci, tj.adiktologii), který má s podobnými věcmi zkušenost, nebude vás za vaši drogovou minulost soudit, ale ani ji nepodcení a nemávne nad ní rukou.
Pokud jste z Prahy, můžete zkusit kontaktovat naše zařízení, které vede MUDr. Audrlický.
CADAS z.ú.Sananim
Žitná 51
110 00 Praha 1
GSM: +420 603 831 815
Kdybyste nepochodil, nebo jste odjinud, napište, která větší města jsou vám dobře dostupná (nicméně je možné, že bude třeba dojet i někam dál).
Přeji, ať je vám lépe a budu ráda, když se ozvete.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Gabriela Minařík.